27 Ağustos 2013 Salı

Lumia 1020 mi S4 Zoom mu?

Merhaba arkadaşlar bugün sizler için telefonu olan kameraları :) inceleyeceğim. Sony'nin Honami modelini de almak isterdim ancak tüm özellikleri tam olarak bilinmediği için onu alamıyorum. Her neyse yukarıdaki resimde tasarımlarını gördünüz. Çok rahat söylenebilir Lumia 1020 çok daha ince bir tasarıma sahip.

İkincil olarak telefonları denemedim ama söyleyebilirim ki Lumia 1020 S4Zoom'dan daha akıcı bir kullanıma sahip olacaktır. Bunu tabii 2GB RAM'e ve Windows Phone işletim sistemine borçlu.

Ayrıca 1020 daha büyük ve daha yüksek çözünürlükte ekrana sahip. Bu ekran Puremotion HD+ ve ClearBlack teknolojileriyle güçlendirilmiş. Bu sayede çektiğiniz fotoğrafları daha net görüntüleyebilirsiniz.

Ayrıca dahili daha fazla depolama alanına sahip Lumia 1020. 32 veya 64 GB sürümleri var S4Zoom'un ise 8GB.

Ancak şunu da söyleyelim S4Zoom 10x optik zoom yapabilirken Lumia 1020 de bu sadece 4X.  

Ayrıca S4Zoom daha yüksek çözünürlükte ön kameraya sahip ama bu telefonları ön kamera için alacağınızı pek düşünmüyorum.

 
Ayrıca Lumia 1020'nin düşük ışıkta daha iyi olduğunu da söyleyelim.
Tercih yine de sizin ama bize göre kazanan :
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder