26 Ağustos 2013 Pazartesi

Hangi Windows Phone Sizin İçin?


 Arkadaşlar pek bilinmeyen ama bilinmesi gereken bir ekosistemden bahsedeceğim Windows Phone. Bu cihazlar ülkemizde pek bilinmemekte ve pek satılmamakta bu sebepten bu cihazları aslında çok makul fiyatlara alabilirsiniz. Donanımsal özellikleri bir tablo yaptım daha sonra ise yorumlama yapacağız üzerinde.
 
 
Eğer para sıkıntınız yoksa doğrudan 925 ya da 920 alabilirsiniz. Ancak telefona o kadar para vermek istemiyorsanız cihazları biraz daha incelemelisiniz. Öncelikle şundan başlayalım Nokia mı HTC mi? Nokia size daha iyi bir uygulama havuzu sunuyor ve de daha iyi Here uygulamaları. Fakat Nokiaya özel gelen bu uygulamalar yavaş yavaş diğer WP cihazlara da geliyor. İkinci el 8X ve 8S'ler bu sebepten en makul cihazlar. Ancak bu uygulamalar göz önünde bulundurulur ve "ben Nokia almak istiyorum" derseniz fiyatı da makul olacak ama tüm oyunları oynatacaksa Lumia 820. Büyük ekran istiyorsanız donanımın çok önemi yoksa 625. "Ucuz olsun Nokia olsun" diyorsanız 520 ya da 620." Tasarım benim için her şey ince olmalı" diyorsanız 720. Umarım faydalı olmuştur.

3 yorum:

  1. Benim tercihim Lumia 920. En büyük seçme bedenim ise görünüşü.

    YanıtlaSil
  2. 920-925 arasında kaldım

    yardım etmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 925 ile 920 arasındaki fark 925 aliminyum kasalı daha ince ve hafif ayrıca 6 lensli kameraya sahip bu özelliklerden dolayı fiyat farkını göze alıyorsanız 925 alabilirsiniz. Bence değmez. Ayrıca 925'in 32GB versiyonu sadece Vodafone da.

      Sil